Addiko banka: Stručni/a saradnik/ca podrške u Kontakt Centru

Addiko banka: Stručni/a saradnik/ca podrške u Kontakt Centru

Addiko banka raspisala je konkurs za stručne saradnike podrške u Kontakt Centru.

O kompaniji

Addiko Group je bankarska grupacija specijalizovana za poslove sa stanovništvom i mala i srednja preduzeća u Centralnoj i Jugoistočnoj Evropi.

Addiko Group se sastoji od Addiko Bank AG, licencirane “majke firme” registrovane u Beču, koja je listirana i na Bečkoj berzi, regulisanoj od strane Austrijske uprave za finansijska tržišta. Takođe, u sklopu Grupe je šest banaka subsidijara koje su licencirane i registrovane u pet država regiona: Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina (dve banke), Srbija i Crna Gora. Addiko Grupa zajedno sa svojih šest podružnica od 31. marta 2019. godine, pruža usluge za više od 828 hiljada klijenata u okviru CSEE, i to zahvaljujući dobro postavljenoj mreži od 197 ekspozitura i modernom digitalnom bankarstvu. Addiko Bank AG upravlja bankama supsidijarima kroz strategiju donetu na nivou Grupe, politike i kontrolu rezerve likvidnosti.

Stručni/a saradnik/ca podrške u Kontakt Centru

Tvoja zaduženja na novom radnom mestu:

  • Komunikacija sa klijentima putem sledećih kanala komunikacije: dolaznih i odlaznih poziva, email-a, web kanala komunikacije
  • Administracija svakog kontakta sa klijentom
  • Prikupljanje i prosleđivanje povratnih informacija i predloga klijenata
  • Podrška Back office poslovima
  • Rešavanje i evidencija usmenih reklamacija i primedbi
  • Prvi nivo podrške korisnicima E-M bankinga
  • Prvi nivo podrške korisnicima platnih kartica
  • Podrška i učestvovanje u prodajnim kampanjama i kampanjama merenja zadovoljstva klijenata
  • Ponašanje prema standardima rada, procesima i procedurama Odeljenja i banke u svakom kontaktu
  • Učestvovanje u istraživanju zadovoljstva klijenata, anketiranje istih u cilju unapređenja lojalnosti i pozitivnog korisničkog iskustva

Prijavi se se ako:

  • Poseduješ IV stepen stručne spreme
  • Poznavanje engleskog jezika
  • Aktivno koristiš MS office paket

Znanje i veštine koje predstavljaju prednost:

  • Opšte poznavanje bankarskog poslovanja
  • Poznavanje zaštitnih elemenata i načina utvrđivanja autentičnosti ličnih dokumenata RS
  • Orijentisanost ka klijentu
  • Timski rad
  • Fleksibilnost

Šta nude:

  • Angažovanje preko Omladinske zadruge, uz podsticajne uslove naknade
  • Izazovnu poziciju i priliku za učenje i razvoj
  • Rad sa profesionalnim i motivisanim timom

Prijava na konkurse

Biografiju (CV) možete poslati na adrese: milica.golubovski@addiko.com i jana.kovic@addiko.com do 25.10.2024. Prilikom prijave naglasiti naziv pozicije za koju aplicirate.

 

Nazad

Slične vesti

Addiko banka: Saradnika/cu za upravljanje potraživanjima u docnji

Addiko banka: Saradnika/cu za upravljanje potraživanjima u docnji

Addiko banka raspisala je konkurs za saradnika/cu za upravljanje potraživanjima u docnji. ...
NCR Voyix: Open Career Day

NCR Voyix: Open Career Day

Američka korporacija NCR Voyix vas poziva na karijerni događaj koji će se održati u sredu, ...
Addiko banka: Praktikant/kinja za/na poslovima platnog prometa

Addiko banka: Praktikant/kinja za/na poslovima platnog prometa

Addiko banka raspisala je konkurs za praktikanta/kinju za/na poslovima platnog prometa. ...