Zafiris Lampadaridis: Najveći izazov - zadržati kvalitetne ljude

Zafiris Lampadaridis: Najveći izazov - zadržati kvalitetne ljude

Zafiris Lampadaridis bio je naš sagovornik na FEFA Web razgovorima 10. decembra kada smo razgovarali o njegovom karijernom putu koji ga je odveo u oblast uslužne delatnosti, na mesto generalnog menadžera hotela Hyatt Regency u Beogradu.

Da li biste želeli da vas roboti isprate do sobe umesto ljudi, glasilo je pitanje koje je postavio gospodin Lampadaridis našim studentima.

Ovo je ujedno bio i njegov odgovor na temu udela robotike i veštačke inteligencije u domenu uslužnih delatnosti koje svakako poboljšavaju i ubrzavaju mnoge poslovne procese, ali istovremeno ne mogu zameniti neke od suštinski važnih stvari. 

U vezi sa tim, osvrnuli smo se i na sve veću primenu tehnoloških inovacija koja je podstaknuta aktuelnom zdravstvenom krizom. Odgovor na nju, Hyatt je prema rečima gospodina Lampadaridisa, pronašao u snazi korporativne kulture.

Odnosi koje smo brižljivo gradili godinama unazad, u toj krizi su se isplatili. Bilo je potrebno mnogo strpljenja i razumevanja, počevši od toga kako ćeš objasniti smanjenje plate, ali i mnoge druge propratne stvari”. Ipak, uprkos snažnoj korporativnoj kulturi, neki zaposleni napustili su ne samo mesto rada, već i industriju.

Ako me pitate za najveći uticaj krize - izgubili smo deo dobrih ljudi”, zaključio je gospodin Lampadaridis.

Sa druge strane, u pogledu finansija, oporavak se očekuje u nadolazećoj godini uz uračunate pretpostavke i potencijalne promene. Jedna od najuočljivijih jeste preusmeravanje fokusa sa internacionalnih klijenata na lokalnu zajednicu kojoj se u poslednjem periodu sve više posvećuje pažnja u obliku novih proizvoda i usluga.

“Bez obzira na to u kojim okolnostima se nalazimo, ono od čega nikada nismo odustali jeste priča. Mi ne prodajemo sobu sa plafonom i četiri zida. Mi prodajemo jedinstveni ugođaj, maksimalno personalizovan i usklađen sa klijentima. Osim klijenata, postoji još dva stuba na kojima ovo poslovanje počiva - zaposleni i osnivači”.

Drugim rečima, gospodin Lampadaridis još jednom je potvrdio njihovu najvažniju i najveću investiciju - u ljude.

Sled razgovora odveo nas je i na temu GDPR-a i zaštite podataka za koju tvrdi da će, sasvim sigurno, biti stvar na kojoj posebno treba raditi u budućnosti. Ono što vidi kao pozitivnu stranu noviteta - kako dobrih, tako i loših, jeste da smo svi, bez obzira na region i deo sveta, podjednako pogođeni tekućim krizama i promenama.

Zbog toga, više nije važno ko će se prvi oporaviti, već ko će to uraditi brže.

Nazad

Slične vesti

Pobednici Biznistona: Prva niška gimnazija

Pobednici Biznistona: Prva niška gimnazija

Takmičenje srednjoškolaca okupilo je oko 50 učenika iz Srbije, a titulu najboljih poneli ...
Prijavi se do 1. decembra za BIZNISTON takmičenje

Prijavi se do 1. decembra za BIZNISTON takmičenje

Rok za prijavu na takmičenje učenika završnih godina srednje škole, produženo je do 1. ...
FEFA studenti u TOP 5 svetskog takmičenja

FEFA studenti u TOP 5 svetskog takmičenja

Po treći put za godinu dana FEFA studenti izborili su plasman u TOP 5 u konkurenciji ...

Prijavite se na naš newsletter

Budite informisani o novim događanjima na univerzitetu