Drage koleginice i kolege, studenti i alumnisti, pozivamo vas na tribinu o neuromarketingu 21. decembra u 15 h u prostorijama fakulteta. Pridružite nam se u razgovoru koji donosi priliku da zajedno zađemo u uzbudljiv svet skrivenih poruka zahvaljujući Nikoli Učuru.
Zamislite situaciju kada vidite crveni kamion. Koji brend vam prvo padne na pamet? Ako je to Coca-Cola, svesni ste uticaja neuromarketinga. Ova disciplina povezuje ekonomiju, psihologiju i neurologiju u jednu multidisciplinarnu nauku. Iako zvuči kompleksno, neuromarketing je zapravo zasnovan na prepoznavanju stimulusa od strane mozga i automatskom asociranju s poznatim pojmovima.
Kao oblast koja primenjuje tehnike neuronauke, neuromarketing ima za cilj razumevanje i analiziranje ponašanja potrošača i procesa donošenja odluka. Ovo razumevanje između ostalog pomaže u kreiranju marketinških i kompletnih komunikacionih strategija odgovarajući na pitanje – šta konkretna ciljna grupa želi.
Sam termin potekao je od dr David Lewis-a, osnivača The Mindlab International, kada je svoju pionirsku analizu studije moždane aktivnosti primenio u istraživačke i komercijalne svrhe. Zbog toga je nazvan „otac neuromarketinga“.
Nikola Učur je doktorant na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu, a njegovo polje istraživanja tiče seneuromarketinga, neurobrendiranja i neurodizajna. Interesuje se za ljudsku kreativnost i ima nekoliko licenci za držanje radionica o kreativnosti.
Osim toga, iza njega je 10 godina iskustva u digitalnom marketingu - trenutno je Brend i marketing strategista u kompaniji Hybrid Digital, kao i u ŠMEK fitnes centru.
Ono po čemu je posebno poznat jeste njegov instagram profil Siva_Celija gde upoznaje publiku sa zanimljivim zakonitostima, primerima i generalno praksom u oblasti neuromarketinga.
Šest pokazanih stimulansa u neuromarketingu je predavanje u kojem će pre svega studenti na konkretnim primerima moći da vide kako i na koji način neuromarketing funkcioniše i kako mogu sve te stimulanse da upotrebe u marketingu, prodaji, biznisu, pa čak i učenju.
Predavanje se sastoji iz tri dela:
Postavićemo pitanja o prethodnim iskustvima, emocionalnom vezivanju za proizvod, pažnji i sećanju, kao i o podsvesnom donošenju odluka.
Zbog ograničenog broja mesta, molimo Vas da se prijavite putem forme.