FEFA razgovor sa Žaklinom Nikolić Kušić

FEFA razgovor sa Žaklinom Nikolić Kušić

U petak, 21. maja, imali smo prilku da u terminu redovnih internih Webinara, razgovaramo sa Žaklinom Nikolić Kušić, preduzetnicom i inovatorkom, osnivačicom i programskom direktorkom AFA.  

Na osnovu bogatog i raznolikog iskustva, Žaklina je najpre predstavila razvoj svog karijernog puta koji je počeo u JAT-u. Ono što je naglasila jeste trenutak kada je odlučila da „grabi“ prilike i samostalno upravlja svojom karijernom putanjom, što je istovremeno značilo i njenu profesionalnu prekretnicu.  

Osnivanje marketinške agencije LPT (Let's Play Together), bio je jedan od njenih prvih preduzetničkih koraka. U svojoj karijeri dugoj više od 20 godina u oblasti marketinga i komunikacija, bila je partner globalne kompanije za kreativnu komunikaciju Saatchi&Saatchi (sa sedištem u Njujorku i 140 predstavništava u 76 zemalja), Publicis i ZenithOptimedia u Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji, pomažući u širenju tri komunikacione mreže čineći Publics Beograd jednom od najinovativnijih agencija u okviru Publics Group-a WW i jednom od svetski kreativnih središta za kompaniju Coca Cola. Kao deo Publicis group-e, nagrađivana je za inovativnost, kreativnost i efikasnost radeći za globalne i prestižne brendove poput Microsoft-a, HP, T-Mobile, Vip mobile, Toyota, British Airways, L'Oréal, P&G, Banca Intesa, BMW.  

Takođe, kao veliki obožavalac i poštovalac kulture i umetnosti podržavala je: Skopje Jazz Festival, festivala Exit, Belgrade Design Festival, French Cultural Center, Belgrade Dance Festival, Muzej savremene umetnosti u Beogradu. Žaklina je tokom svoje karijere bila članica odbora: Beogradske filharmonija, Oktobarskog salona, Nacionalnog komiteta za sardnju sa UNESCO-m. Osnivačica Ujedinjene dečje filharmonije – projekta kulturne razmene koji muzikom povezuje decu iz regiona bivše Jugoslavije. Tokom svoje karijere ostavila je izuzetan doprinos u izdavaštvu kroz: Yellow Cab – besplatni kulturni vodič koji je bio jedan od najčitanijih mesečnih magazina, RLN magazin za povezivanje studenata sa budućim poslodavcima, White magazin koji je okupljao zdravstvene i farmaceutske profesionalce, MC Marketing Srbija – magazin inovacionog koncepta sa posebnim temama i gostima, Breakfast – bilten i digitalna platforma koja svojim članovima nudi kratak pristup iz različitih oblasti uz prilaz „Vi ste ono što čitate“. 

I nakon niza uspešnih poduhvata, kako kaže, nije se osećala kao “pravi” menadžer, već kao kreativac. Svaki novi projekat, približio ju je tome da se otisne u preduzetništvo i osnuje AFA - kros sektorsku i kros generacijsku zajednicu u kojoj su muškarci podjednako uključeni i koja okuplja čitavu zajednicu oko ekonomskog osnaživanja žena kroz inovacije i tehnologije, sa posebnim fokusom na STEAM (nauku, tehnologiju, inženjerstvo, umetnost i matematiku) među budućim generacijama i osnaživanjem digitalne pismenosti među ženama.  

Na ovaj način, prvenstveno je želela da pomogne svim ženama da budu uspešnije i ekonomski ih osnaži upoznajući ih sa inovacijama i novim tehnologijama koje menjaju način na koji živimo i radimo.  

Sa ovom porukom smo i završili naš razgovor koji je bio jedan od poslednjih u ovoj akademskoj godini. 

Nazad

Slične vesti

Pobednici Biznistona: Prva niška gimnazija

Pobednici Biznistona: Prva niška gimnazija

Takmičenje srednjoškolaca okupilo je oko 50 učenika iz Srbije, a titulu najboljih poneli ...
Prijavi se do 1. decembra za BIZNISTON takmičenje

Prijavi se do 1. decembra za BIZNISTON takmičenje

Rok za prijavu na takmičenje učenika završnih godina srednje škole, produženo je do 1. ...
FEFA studenti u TOP 5 svetskog takmičenja

FEFA studenti u TOP 5 svetskog takmičenja

Po treći put za godinu dana FEFA studenti izborili su plasman u TOP 5 u konkurenciji ...

Prijavite se na naš newsletter

Budite informisani o novim događanjima na univerzitetu