Ovaj put, rad na zajedničkom rešenju konkretnog izazova, odnosio se na category management u veletrgovini.
Metro Srbija bila je kompanija koja je postavila izazov pod temom strategije razvoja kategorije bombona svog brenda robne marke Aro. Glavni utisak bilo je to što su četiri tima iznedrila potpuno drugačija, kreativna, ali prvenstveno relevantna i realistična rešenja.
Doc. dr Aleksandar Vučković, koordinator studentskog Case Study tima, i mentori iz kompanije Metro Srbija pružali su pomoć tokom čitavog procesa.
Istovremeno, ovo je bila prilika i da studenti pokažu vredne analitičke veštine i znanja stečena na fakultetu, upotrebljavajući ih u praksi.
„Vrlo smo zadovoljni kako je prošlo ovo takmičenje i ponosni na naše studente. Svi su pokazali izuzetno znanje i širinu u razmišljanju, a s obzirom na godine - naročito je bilo iznenađujuće njihovo poznavanje funkcionisanja realnih biznisa i budućih trendova koji će oblikovati biznise“, izjavila je asistentkinja FEFA Valentina Čolić Mihajlović.
Iako je većina studenata koji su učestvovali na takmičenju bila prva ili druga godina, svi su pokazali odlično znanje i istaknute prezentacione veštine – to su posebno pohvalili predstavnici žirija – Vanja Radulović, Teodora Šćepanović, i Milan Trebaljević.
Izbor pobedničkog rešenja bio je težak i nejednoglasan. Zbog toga, žiri je odlučio da slatkim Metro paketom nagradi sve timove, a pobednički tim dobio je i individualnu mentorsku podršku za svakog člana pri konkurisanju za prvi posao, bez obzira na to koju firmu budu odabrali.
Pobednički tim činili su Natalija Vukićević, Anastasija Jakšić, Danilo Čović i David Nestorović. Njihovo rešenje za kategoriju bombona brenda Aro se istaklo po svim kriterijumima: kompletnost, kreativnost, realističnost i kvalitet prezentacije. Čestitamo im još jednom ovom prilikom!