Od više od 100 prijavljenih, njih 70 dobilo je priliku da u takmičarskom krugu, podeljeni u timovima, testiraju svoje ideje. Tako je fakultet pretvoren u laboratoriju biznis inovacija iz koje su nastala rešenja realnih izazova i praktičnih primera. Uz pomoć učenika, biznis mentora i mentora studenata, videli smo kako ChatGPT može koristiti apsolutno svim industrijama ukoliko predrasude i strahove od novih tehnologija stavimo sa strane.
Timovi su se suočili sa zadatkom razmišljanja izvan okvira koje im je pružilo priliku da pokažu svoju kreativnost u najširem smislu. Tako smo dobili tri najbolja rešenja koja su se odnosila na primenu ChatGPT tehnologije - u oblasti dizajna enterijera koje je zauzelo treće mesto, menadžmenta skladišta kao drugo i pobedničko mesto: SmartCart dodatak aplikaciji supermarketa, za efikasniju kupovinu i bolji odabir namirnica.
Jedan od ključnih elemenata ovog takmičenja bila je podrška biznis mentora iz vodećih kompanija, koji su delili svoje iskustvo sa učesnicima.
Nakon intenzivnih debata, višesatnog rada i finalnih prezentacija nastupio je još jedan ključni momenat. Zahvaljujući našem uvaženom žiriju sačnjenom od Marije Desivojević Cvetković / Senior Vice President, Strategy & Development, Delta holding, Damjana Alajbegovića / Brand Marketing Managera za Retail Branding i Promo Communication u Delhaize, Marije Beslać / Director of Communications and partnerships, Nordeus Fondacija i Milene Mićanović / Director of Communications and Public Affairs, OTP banka Srbija; dobili smo najbolja rešenja, ali i obrazloženja i preporuke.
Bizniston takmičenje je tako još jednom pokazalo značaj podrške razvoja mladih talenata i promocije inovacija. Ovaj događaj nije samo testiranje veština, već i platforma koja inspiriše mlade da budu kreativni i hrabro se suoče sa izazovima poslovnog sveta. „Bez straha“ – poruka je koju želimo da poručimo zajedno sa širokom mrežom privrednika i poslovanja koje decenijama hrabro prate inovacije i zbog toga i opstaju.