Branka Pudrlja Durbaba bila je naš sagovornik na FEFA Web razgovorima u petak 19. marta kada je govorila iz ugla CMO-a, odnosno glavne direktorke za tržište kompanije Vip Mobile u kojoj je zaposlena 20 godina.
S obzirom na to da se trendovi u oblasti telekomunikacija menjaju na svakodnevnom nivou, i da je ovaj oblik komuniciranja bio jedan od najzastupljenijih prilikom izmenjenih uslova u prethodnom periodu, naše kolege i studenti mogli su da čuju više o izazovima kroz koje je ova kompanija prošla.
„Tim koji vodim sastavljen je od četiri sektora. Bez obzira na konkretne delatnosti kojima se bave, u centru posla i ingerencija koje sa sobom nose, nalazi se korisnik“, započela je Branka. Njen osvrt bio je ujedno i povod da obrazložimo važnost slušanja korisnika i istraživanja njihovih potreba i želja.
„Korisnici su podjednako zahtevni, žele da nam budu na prvom mestu i imaju velika očekivanja, što predstavlja jedan od najvažnijih izazova sa kojima se suočavamo. U tome nam pomažu brojni marketinški alati za prediktivno poslovanje - u skladu sa rezultatima, uvodimo različite benefite, olakšavajući im svakodnevno funkcionisanje“, objasnila je ona.
Počeci karijernog puta Branke Pudrlje Durbabe povezani su sa Vip Mobile-om – bila je menadžerka za razvoj prodaje i prodajnih operacija, zatim direktorka korisničkog servisa, i na kraju glavna direktorka za tržište. Neprestani izazovi i edukacije pružile su joj motivaciju da ostane na istom mestu toliki niz godina što je i bio deo njenog odgovora na pitanje, šta je potrebno da budući zaposleni imaju kako bi se našli u ovoj kompaniji.
„Vodimo računa da zadržavamo zaposlene – ulažemo u njihovo znanje, obrazovanje, pružamo mnoge nematerijalne vrednosti i trudimo se da im u ovom okruženju bude dobro. Ne zastupamo stav kako nužno treba biti vanserijski talenat jer smatramo da, onaj ko želi da radi i voli, može da nauči sve potrebno. Zbog toga, tragamo za onima koji će bez straha preuzeti odgovornosti na sebe i koji neće odustati od usavršavanja i pomeranja sopstvenih granica“, zaključila je Branka.
Pred kraj, tok našeg razgovora vratio se u određenom smislu na sam početak – neprestano osluškivanje okruženja – kako tržišta, tako i korisnika i kolega, prilagođavanje i inoviranje u skladu sa datim trenutkom, predstavlja siguran put bilo kog poslovanja, bez obzira na oblast u kojoj se nalazimo.
Nazad