Strategija digitalne transformacije
Sažetak predmeta:
Iako se primena novih tehnologija nalazi na samom vrhu strateških prioriteta kompanija, i dalje 70% projekata digitalne transformacije ne dostigne svoje ciljeve. Na ovom kursu ćete naučiti kako da:
- Prepoznate promenu pre nego što ona nastane
- Iskoristite digitalne tehnologije da biste krairali nove poslovne modele
- I upravljate promenama koje donosi digitalna transformacija u okviru organizacije, kako bi transformacija bila uspešna, korisničko iskustvo unapređeno, i operativna efikasnost povećana.
Osnovna literatura:
- Westerman, G.(2014). “Leading Digital: Turning Technology into Business Transformation“, Harward Business Review Press
- David L. Roger (2016). “The Digital transformation playbook “, Columbia University Press
- AndrewMcAfee (2016), Erik Brynjolfsson. “ Machine, Platform , Crowd “, W.W Norton and Company
- Erl,T. (2016). “ Big Data Fundamentals: Concepts, Drivers & Techniques“, Prentice Hall
Opšte informacije o predmetu:
Tip predmeta: izborni
Broj ESPB poena: 6
Semestar: zimski