Dizajn proizvoda i sistema: dizajn, biznis i inovacije
Sažetak predmeta:
Budućnost je neizvesna za svakog od nas, pa tako i za biznise. Ovaj predmet vam omogućava da smanjite tu neizvesnost kada je poznavanje vaših korisnika u pitanju kroz strateški pristup koji daje odgovor na pitanje – šta korisnici zaista žele? Usvojićete znanja o pristupu koji želje i potrebe korisnika stavlja u centar procesa kreiranja proizvoda i usluga.
Osnovna literatura:
- Đekić M., Jevtić M. (2020), Design Thinking: Kako da stvarate proizvode koje ljudi žele, Finesa.
- Nancy J. Stone, Alex Chaparro, Joseph R. Keebler, Barbara S. Chaparro, Daniel S. McConnell (2018) Introduction to Human Factors: Applying Psychology to Design, Routledge
- Weinschenk S. (2011), 100 Things Every Designer Needs to Know about People, Pearson Education
Opšte informacije o predmetu:
Tip predmeta: izborni
Broj ESPB poena: 6
Semestar: prolećni