Digitalni marketing

Sažetak predmeta:

Savremeno okruženje nameće gotovo svim kompanijama primenu različitih tehnika digitalnog marketinga, da bi uopšte ostale vidljive i konkurentne. Upravo zbog toga, bez obzira da li ćete raditi u marketing odeljenju ili ne, razumevanje načina funkcionisanja digitalnog marketinga je važno, a ovaj predmet vam pruža strukturisan uvid u planiranje, implementaciji i kontrolu digitalnih marketing aktivnosti. Na predmetu ćete izučavati pojedinačne oblasti digitalnog marketinga uključujući: marketing na pretraživačima (SEO + SEA), marketing na društvenim mrežama, e-mail marketing, mobilni marketing, video marketing, viralni marketing, marketing pomoću uticajnih osoba itd. Kroz rad na predavinjima, imaćete prilike da praktično koristite brojne alatke digitalnog marketinga, koje mogu da imaju primenu o obavljanju svakodnevnog posla.

Osnovna literatura:

  • Chaffey, D., & Smith, PR. (2018). Digitalni marketing: Planiranje i optimizacija. Beograd, FMK. (prevodeno na srpski jezik)
  • Quesenberry, Keith, A. (2018) Social Media Strategy. Marketing, Advertising, and Public Relations in the Consumer Revolution. 2nd Edition, Rowman & Littlefield Publishers.

Opšte informacije o predmetu:

Tip predmeta: izborni

Broj ESPB poena: 6

Semestar: zimski

Prijavite se na naš newsletter

Budite informisani o novim događanjima na univerzitetu