Strategija digitalne transformacije

Sažetak predmeta:

Iako se primena novih tehnologija nalazi na samom vrhu strateških prioriteta kompanija, i dalje 70% projekata digitalne transformacije ne dostigne svoje ciljeve. Na ovom kursu ćete naučiti kako da:

  • Prepoznate promenu pre nego što ona nastane
  • Iskoristite digitalne tehnologije da biste krairali nove poslovne modele
  • I upravljate promenama koje donosi digitalna transformacija u okviru organizacije, kako bi transformacija bila uspešna, korisničko iskustvo unapređeno, i operativna efikasnost povećana.

Osnovna literatura:

  • Westerman, G.(2014). “Leading Digital: Turning Technology into Business Transformation“, Harward Business Review Press
  • David L. Roger  (2016). “The Digital transformation playbook “, Columbia University Press 
  • AndrewMcAfee (2016), Erik Brynjolfsson. “ Machine, Platform , Crowd “, W.W Norton and Company
  • Erl,T. (2016). “ Big Data Fundamentals: Concepts, Drivers & Techniques“, Prentice Hall

Opšte informacije o predmetu:

Tip predmeta: izborni

Broj ESPB poena: 6

Semestar: zimski

Prijavite se na naš newsletter

Budite informisani o novim događanjima na univerzitetu