Saas Sales Program

U svetu gde je promena jedina konstanta, SaaS prodajni stručnjaci igraju ključnu ulogu u preoblikovanju načina na koji kompanije rastu i ostvaruju odnos sa svojim korisnicima. Kroz program ćete imati priliku da savladate prodajne taktike, akviziciju korisnika i pregovaranje. Dobićete dublje razumevanje psihologije kupaca, životnog ciklusa SaaS proizvoda, i kako uvidi zasnovani na podacima vode ka pametnijim poslovnim odlukama. Bićete oblikovani u prodajnog stručnjaka sa dubokim razumevanjem SaaS ekosistema, uz veštine predviđanja i vođenja promena. Tokom drugog semestra steći ćete praktično iskustvo u trajanju od tri meseca, radeći sa nekim od najuspešnijih SaaS kompanija, kako regionalno tako i globalno.

Polaznici mogu birati da steknu znanje iz svih segmenata SaaS prodaje birajući sva četiri ponuđena predmeta, a mogu se odlučiti i za specijalizaciju birajući samo jedan, dva ili tri ponuđena predmeta.

Kandidati koji žele da dobiju master diplomu moraju imati stečenih 240 ESPB iz prethodnog školovanja i u obavezi su da pored sva četiri predmeta specifična za SaaS program, polože i dva obavezna predmeta (Digitalna ekonomija i Strategija konkurentnosti) sa master programa Ekonomija i Biznis i da odbrane master rad, čime će steći diplomu Master studija iz Ekonomije i biznisa sa specijalizacijom za SaaS prodaju. Polaznici bez diplome osnovnih akademskih studija nakon završenog programa dobijaju sertifikat o specijalizaciji u odabranoj oblasti.

Pridružite nam se i budite deo generacije koja ne samo da prati digitalne promene, već ih i pokreće.

Namenjen ti je ako želiš da:

...razviješ duboko razumevanje SaaS ekosistema i tržišnih dinamika koje pokreću ovaj industrijski sektor.

...dobiješ pristup praktičnim veštinama kroz simulacije prodajnih razgovora i prezentacija proizvoda.

...naučiš kako da primeniš alate za automatizaciju i CRM platforme u svakodnevnom poslovanju.

...usmeriš karijeru ka visoko profitabilnom SaaS sektoru, koji ti pruža fleksibilan rad i finansijsku stabilnost.

...ostvariš mogućnosti za praksu u vodećim SaaS kompanijama na lokalnom i globalnom nivou.

...postaneš deo zajednice stručnjaka i mentora koji mogu da ti pomognu u oblikovanju karijere.

Nastava

Svi predmeti se izvode jednosemestralno, na engleskom jeziku. U toku semestra značajan broj poena skupljaš kroz različite aktivnosti, tako da pismeni ispit na kraju semestra nosi manji značaj. Tokom same nastave, imaćeš priliku da radiš na kreiranju rešenja za realne izazove sa kojima se sučavaju najuspešnije lokalne i globalne kompanije.

Praksa

Drugi semestar SaaS prodajnog programa posvećen je profesionalnoj praksi u jednoj od vodećih IT kompanija. Ova tromesečna praksa osmišljena je da studentima pruži praktično iskustvo i primenu znanja i veština stečenih tokom nastave. Tokom ovog perioda, studenti će raditi na projektima i izazovima iz stvarnog sveta, što će im omogućiti da primene principe i metodologije naučene u modulima kao što su Osnove metodologije SaaS prodaje, Tehnike i alati prodaje, Razvoj proizvoda i analiza tržišta, te Komunikacija u prodaji i bihevioralna ekonomija.

Neophodno poznavanje engleskog jezika - C1.

Master diploma ili Sertifikat

Podjednako mogućnost upisivanja programa imaju polaznici sa diplomom osnovnih studija kao i polaznici bez diplome.

Ukoliko imate ostvarenih 240 ESPB (završene osnovne akademske studije) i želite da steknete master zvanje iz Ekonomije i biznisa sa specijalizacijom za SaaS prodaju pored polaganja svih predmeta na programu, potrebno je položite i dva obavezna predmeta (Digitalna ekonomija i Strategija konkurentnosti) sa master studija FEFA. Nakon polaganja navedenih predmeta, za dobijanje master diplome, neophodno je da odbranite master rad. Polaznici bez završenih osnovnih akademskih studija nisu u mogućnosti da steknu master diplomu ali će zato odabirom i polaganjem jednog ili više predmeta sa programa steći sertifikat koji će svedočiti o specijalizaciji u odabranim oblastima.

Student u centru pažnje

Male grupe koje omogućavaju interakciju i posvećenost svakom studentu, bez 50+ grupa kao na drugim fakultetima

 

Mario Krivokapić

osnivač i partner u kompaniji Revenue Architects

Srboljub Marković

Enterprise Sales Executive u kompaniji Casper Labs

Stefan Conić

osnivač i direktor kompanije SDR Hire

Bojan Popić

konsultant i strateg

Oblasti obuhvaćene studijama i predmeti

Predavači

Prijavite se na naš newsletter

Budite informisani o novim događanjima na univerzitetu