Svi predmeti se izvode jednosemestralno, na engleskom jeziku. U toku semestra značajan broj poena skupljaš kroz različite aktivnosti, tako da pismeni ispit na kraju semestra nosi manji značaj. Tokom same nastave, imaćeš priliku da radiš na kreiranju rešenja za realne izazove sa kojima se sučavaju najuspešnije lokalne i globalne kompanije.
Drugi semestar SaaS prodajnog programa posvećen je profesionalnoj praksi u jednoj od vodećih IT kompanija. Ova tromesečna praksa osmišljena je da studentima pruži praktično iskustvo i primenu znanja i veština stečenih tokom nastave. Tokom ovog perioda, studenti će raditi na projektima i izazovima iz stvarnog sveta, što će im omogućiti da primene principe i metodologije naučene u modulima kao što su Osnove metodologije SaaS prodaje, Tehnike i alati prodaje, Razvoj proizvoda i analiza tržišta, te Komunikacija u prodaji i bihevioralna ekonomija.
Neophodno poznavanje engleskog jezika - C1.
Podjednako mogućnost upisivanja programa imaju polaznici sa diplomom osnovnih studija kao i polaznici bez diplome.
Ukoliko imate ostvarenih 240 ESPB (završene osnovne akademske studije) i želite da steknete master zvanje iz Ekonomije i biznisa sa specijalizacijom za SaaS prodaju pored polaganja svih predmeta na programu, potrebno je položite i dva obavezna predmeta (Digitalna ekonomija i Strategija konkurentnosti) sa master studija FEFA. Nakon polaganja navedenih predmeta, za dobijanje master diplome, neophodno je da odbranite master rad. Polaznici bez završenih osnovnih akademskih studija nisu u mogućnosti da steknu master diplomu ali će zato odabirom i polaganjem jednog ili više predmeta sa programa steći sertifikat koji će svedočiti o specijalizaciji u odabranim oblastima.