Dr Slađana Starčević je docent za užu naučnu oblast Ekonomija i Menadžment. Predaje Marketing i Marketing menadžment. Osnovne i magistarske studije završila je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, a doktorirala je na FEFA. Bila je primalac stipendije za talente Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja. Pored oblasti ekonomije i marketinga, usavršavala se na Profesionalnom institutu za modu iz Padove. Ima dugogodišnje praktično iskustvo u oblasti strateškog planiranja i tržišnih komunikacija u marketingu, koje je stekla nekoliko u marketinških agencija (Profile South East Europe, Publicis, Ogilvy, Communis), i kao nezavisni konsultant. Kao najvažniji domaći i međunardni klijenti izdvajaju se: Dunav osiguranje, DDOR Novi Sad, NLB Grupa, KBC banka, Piraeus banka, Societe Generale, ProCredit banka, Telekom Srbija, Coca-Cola, MB Pivara/Heineken, Apatinska pivara, Frikom, Kondiva , Soko Štark, Grand kafa, Elixir Group, Imlek, Revita, Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Elektromreža Srbije, UNICEF, The House of Prince/British American Tobacco. Aktivno je učestvovala u organizaciji velikih događaja promotivnog, kulturnog i edukativnog karaktera. Kao proizvod stečenog iskustva, kreirala je sopstveni brend i osnovala modnu kuću SAROSSOW. Autor je monografije i više radova u oblasti marketinga, objavljenih u naučnim časopisima i zbornicima. Posebne oblasti interesovanja predstavljaju brendiranje, tržišne komunikacije, ponašanje potrošača i modni marketing. Član je Srpskog udruženja za marketing (SEMA).