Ponašanje potrošača
Sažetak predmeta:
Da li ste znali da oko 40% pripadnika vaše generacije globalno planira da kupi električni auto? Šta je uzrok te promene u ponašanju potrošača, ukoliko znamo da su automobili sa unutrašnjim sagorevanjem bili daleko popularniji samo par godina unazad? Na ovom predmetu ćete se upoznati sa savremenim konceptima ponašanja potrošača, a poseban fokus će biti stavljen na racionalnom i intuitivnom ponašanju, kao i na usvajanje metoda i tehnika da to ponašanje istražujete i razumete.
Osnovna literatura:
- Bary J. Babin & Eric G. Harris, Ponašanje potrošača, Data Status (2012);
- Daniel Kahneman, Misliti, brzo i sporo, Heliks (2021);
- Kotler P., Amstrong G., Principles of Marketing, Pearson Education Limited (2018);
- Bayle-Tourtoulou A.S., Badoc M., The Neuro-Consumer, Routledge (2020).
Opšte informacije o predmetu:
Tip predmeta: izborni
Broj ESPB poena: 5
Semestar: zimski
Godina studija: III