Kreativna produkcija I
Sažetak predmeta:
Predmet Kreativna produkija 1 ima za cilj da upozna studente sa osnovnim pojmovima umetničkog stvaralaštva i kreativnosti; predstavi im saznanja o prolaznosti i progresu u istoriji stvaralaštva, o potencijalima i odgovornostima stvaralaca. Kako bi shvatili razliku između producenta i kreativnog producenta, oni će se susresti sa analizom odabranih video sadržaja i prvom vežbom.
Tokom pohađanja ovog predmeta, oni usvajaju osnovne pojmove iz oblasti audio-vizuelnih umetnosti, razvijaju sposobnost da samostalno uoče kako kreativni principi funkcionišu u praksi i stiču sigurnost da promišljaju kritički i upuste se u samostalno istraživanje kroz audio-vizuelne medije. Krajnji cilj predmeta jeste uživanje u posmatranju, ali i učešće u kreiranju medijskih sadržaja.
Osnovna literatura:
Hartley, John, Kreativne industrije, Clio, Beograd 2007. (str. 5-52),
Turković, H. Razumevanje filma, Društvo za promicanje književnosti na novim medijima, Zagreb 2012,
Greg M. Smith, Film Structure and the Emotion System, Cambridge University Press, 2003,
Leksikon filmskih i TV pojmova, Naučna knjiga, UU i FDU, Beograd, 1993—1997,
Dejvid Memet, Bambi protiv Godzile, IPS, Beograd, 2008.
Opšte informacije o predmetu:
Tip predmeta: obavezni
Broj ESPB poena: 7
Semestar: zimski
Godina studija: I